Регулярне вживання чаю може покращити здоров'я кісток у жінок похилого віку, - дослідження

💬 Редакція Turkish Club зазначає, що обговорення охопило всі райони міста.
Нове дослідження показало, що регулярне вживання чаю може позитивно впливати на мінеральну щільність кісткової тканини у жінок похилого віку.
15 грудень 2025 г. 17:04 | Anadolu Ajansı Güncel Haberler