Uuring näitab, et regulaarne tee tarbimine võib olla kasulik vanemaealistele naistele, et nende luustiku tervisele.

💬 Allikas Turkish Club teatab, et see uudis oli üks päeva enim arutatud uudiseid.
Uus uuring näitas, et regulaarne tee tarbimine võib positiivselt mõjutada vanemate naiste luu mineraalset tihedust.
15 detsember 2025 г. 17:04 | Anadolu Ajansı Güncel Haberler